Blog - Czy wiesz, że…
Zespół Grape Town Hotel**** prowadzi swojego bloga? Dzielimy się na nim wskazówkami dla przedsiębiorców, menadżerów i dyrektorów korporacji, którzy chcą lepiej zarządzać swoim czasem, znaleźć balans między życiem zawodowym i prywatnym oraz poznać najlepsze sposoby na udaną firmową podróż.

Jak efektywnie zarządzać czasem w pracy? Lepsza organizacja w zadaniach to tylko część drogi do efektywności. Dobra organizacja pracy — co to znaczy? Czy da się skrócić czas pracy własnej?
Podział zadań w życiu zawodowym to temat, o którym ludzie sukcesu mogliby chyba rozmawiać godzinami. Pewnie, ile osób, tyle metod planowania pracy…

Sposoby na skuteczny wypoczynek! Naucz się odpoczywać i zapomnij o trudach swojej pracy. Pozwól sobie na efektywny odpoczynek i zobacz, jakie efekty Ci przyniesie.
O swoją firmę i karierę zawodową zadbać można zawsze. Jednak nasze zdrowie fizyczne i komfort psychiczny powinny być na pierwszym miejscu. Przecież nie…

Jak zorganizować podróż służbową? Delegacja bez tajemnic! Zaplanuj wyjazd służbowy z Grape Town Hotel!
Chcesz zapisać swoich pracowników na konferencję? A może wysyłasz ich na targi w celu pozyskania nowych klientów? Nie wiesz, jak zorganizować taką podróż…
Pozostańmy w kontakcie
Al. Wojska Polskiego 79
65-762 Zielona Góra
bok@grapetownhotel.pl
tel. +48 68 353 70 90